reisverslag 20 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu reisverslag 20 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu

reisverslag 20

Door: cees

07 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Reisverslag 20 7 Febr. 2015
Hallo beste familie, vrienden en kennissen.
Gisteren was het hier een Mauri feestdag en bijna alles is dan gesloten en er lopen hier op de camping allemaal carnavalgangers rond lijkt het wel , allemaal verkleed en drinken tot ze er bij neer vallen. Ook meiden zijn van de partij en komen gierend en brullend langs onze camper om de volgende lading drank op te halen en een beetje zien bij te komen van de slopende voorgaande toer.
Ze zwaaien uitbundig naar ons en wij natuurlijk ook terug. Het resultaat zal ik jullie niet onthouden en zal dit laten zien met een mooie uitbundige foto. Wachten op Internet mogelijkheid!
Buiten horen we de mannen met veel lawaai en geboer drank weg werken onder het zingen van lallende liedjes waarbij ze bier uit hun mond spetteren, maar daar maakt niemand zich druk om.
We zijn bijna twee dagen in Wellington en gaan morgen om 08:30 op de ferry naar Picton op het Zuidereiland. We nemen de vroege boot omdat de overtocht 3 en een half uur duurt en de dag dan niet helemaal stuk is en we wat verder kunnen rijden om een camping te zoeken in de buurt van Nelson bij het Abel Tasman Nationaal Park wat prachtig schijnt te zijn.
De overtocht zal heel wat van de camera vergen want ook die is zeer de moeite waard. Vooral de kustlijn en de smalle fjorden waar we doorheen varen moet adembenemend zijn.
We zijn erg benieuw want dan kan ik ook eens goed rondkijken want dat kan niet als ik rijd.
Vandaag gaan we het rustig aan doen en bekijken Wellington en doen we nog wat boodschappen en tanken voor als we aan de overkant zijn.
Tot morgen
Femmy en Cees

• 07 Februari 2015 - 18:14

Petra Van Dalen:

Veel plezier in Picton!

• 08 Februari 2015 - 17:13

Aafke:

Hallo lieverts
    hebben de verslagen van de afgelopen week gelezen en volgens ons genieten jullie
    wel fijn dat er ook bier te koop is want dan kun je Femmy ook verwennen
    ze moet wel voorzichtig zijn met al die vreemde mannen hoor !!!
    hier dwaalt de griep rond en ik hoest me scheel ???
    maar het gaat wel over voor ik een jongetje wordt volgens Enne
    een hele dikke knuffel voor jullie en blijf genieten dan doen wij dat ook
    van jullie reisverslagen
    doeiiiiiiiiiiiii xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 Februari 2015 - 03:35

Roelie:

Wat weer prachtig allemaal !!!!Wij zijn inmiddels aangekomen op Bali en genieieten ook alweer met volle teugen .Het weer is hier ook geweldig van zo rond de 30 gr.
    Groetjes uit Kuta!!!!!!