herhaling - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu herhaling - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu

herhaling

20 December 2014 | Nederland, Hoogeveen

omdat enkelen niet het eerste verslag hebben onvangen nogmaals het eerste verslag.
Hallo lieve familie, vrienden en kennissen..
Wij gaan weer backpacken, nu nog even verder dan we in 2010 al deden in Thailand , Cambodia en Bali.
We gaan nu via Maleisië , naar Nieuw Zeeland, Fiji en Australië.
Het zal weer de nodige gezonde spanningen opleveren want we hebben alleen de heen- en terugreis geboekt en de rest vullen we zelf in. We komen er wel!
Op onze ticket naar Maleisië stond MH17!, dat was schrikken maar dat is nu gelukkig een ander vluchtnummer geworden.
We zijn ons natuurlijk al een tijd aan het voorbereiden, wat nemen we mee en wat gaan we allemaal bekijken en wanneer gaat er een bus, trein of ferry. Waar slapen we en wat komt er op het menu?
Slang, krokodil, kangaroe of schaap of kameel?
Femmy heeft na lang zoeken een prachtige handige backpack gekocht, ze ziet er dan heel stoer uit!
Straks slaapt ze in een swag (australische slaapzak voor buiten)onder de sterren, in een woestijn met slangen, dingo’s en nog meer………..?
In grote lijnen gaan we in Maleisië twee eilanden bezoeken, in Nieuw Zeeland trekken we rond met een minicamper, op een mooi Fiji eiland kunnen we geen kant op en dat is ook de bedoeling , lekker even relaxen na een maand in een minicamper. In Australië nemen we de bus(hop on hop off) tussen Brisbane en Cairns(Oostkust) en vliegen we naar Darwin in het Noorden. Dan steken we Australië dwars over naar het Zuiden door een van de grootste woestijnen en vervolgens via Adelaide, Melbourne naar Sydney waar we na 100 dagen weg geweest te zijn weer naar huis vliegen.
We willen jullie een beetje meenemen en daarom maken we als het lukt een reisverslag, onderweg hebben we vaak geen internet, geen stopcontact en niet alle comfort die we thuis gewend zijn.
Groetjes van .. en tot het volgende…
ceesenfemmydownunder

• 20 December 2014 - 23:02

Judith:

Hallo femmie & cees
    Ik heb het nu ontvangen! !Dank jullie wel, we zijn zeer benieuwd naar jullie verre reis, liefs judith

• 21 December 2014 - 00:06

Maria En Antonio:

We zijn jaloers op jullie. We gaan jullie op de voet volgen.❤

• 22 December 2014 - 21:29

Wilfred En Judith:

we houden jullie nauwlettend in de gaten.
    alvast fijne feestdagen toegewenst en voor daarna een prachtige reis