het vertrek is ... dichtbij - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu het vertrek is ... dichtbij - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu

het vertrek is ... dichtbij

Door: cees

11 Januari 2015 | Nederland, Hoogeveen

Reisverslag nr 3
Hallo lieve familie, vrienden en kennissen
Na maanden van voorbereiden en inlezen wat we allemaal tegen kunnen komen op onze wereldreis is het bijna zover! De backpacks zijn gepakt en zo nu en dan weer uitgepakt. Hebben we alles wel? weer iets erbij of toch maar niet. We hebben het geluk dat we nog een tomrom konden bemachtigen met de kaart van Nieuw Zeeland en Australie erop. Of het werkt? Ik kan het niet testen maar gelukkig zegt ie wel dat er geen satellieten beschikbaar zijn. Dat betekent vlgs mij dat ie wel zoekt waar die zich bevindt, en dat is nog in Nederland.
Wij zijn allebei toch wel een beetje nerveus; gaat alles goed? Per slot van rekening is het toch een reis van 100 dagen en hier en daar is het een beetje gevaarlijk. Maar dat maakt het allemaal weer wat spannender. We proberen er een “low budget” reis van te maken maar Downunder is wel duurder dan ons landje.
Ik vraag me af waarom Femmy het huis nog wil poetsen. Misschien om de aandacht van al die enge dingen die ons staan te wachten van zich af te zetten. Of dat ze 100 dagen niet hoeft te poetsen!
Het is nog onwerkelijk voor ons wat het allemaal behelst, het onduidelijke gevoel, is het echt waar wat we gaan doen en de onzekerheid of alles op zijn pootjes terecht komt.
Al met al een hele onderneming voor ons. We zijn met z’n tweetjes , ik voel me sterk met Femmy erbij, en ik heb beloofd goed op haar te letten. Eigenlijk overbodig want dat was ik echt wel van plan.
En Femmy durft het met mij wel aan zegt ze! Ik hoop dat ze gelijk krijgt.
Morgen de backpacks nog een keer testen of ze goed afgesteld staan , op de foto zodat jullie ook een idee krijgen hoe we er uit zien.
Tot gauw!
ceesenfemmydownunder

• 11 Januari 2015 - 12:55

Judith:

Hallo...
    Wat spannend zeg!......fantastisch dat jullie dit avontuur met zijn 2 en gaan doen!!!
    Heel veel plezier met elkaar... geniet ervan!
    Liefs van ray en juud en de kids...

• 11 Januari 2015 - 13:04

heel veel plezier samen

• 11 Januari 2015 - 14:31

Anja Van Der Walle En Hans Mombers:

Hallo Femmy en Cees,

De spanning zit er goed in. Dat is alleen maar positief want dan blijf je allert.
    En het is toch ook heel logisch, jullie gaan naar onbekende oorden, onveilige oorden. Een sprong in het duister.
    Vertrouw op elkaar en de twijfel verwijdert als jullie onderweg zijn.

Een goede vlucht, fijne reis, en vooral geniet van de avonturen.
    Jullie kunnen het.
    Dikke knuffels en liefs

Anja en Hans

• 11 Januari 2015 - 16:01

Fenny Lankhorst:

Heel veel plezier! Niet te veel zorgen maken, gewoon boerenverstand gebruiken en lekker genieten. Komt goed met jullie twee!

Liefs Fenny

• 11 Januari 2015 - 17:35

Oldenijens:

een hele goede reis en veel plezier we hebben een kleindochter vandaag lin is de naam
    roelof en marrie

• 12 Januari 2015 - 15:55

Marianne:

Cees en Femmy, na lange voorpret begint nu hopelijk de echte pret. We wensen jullie een prachtige vakantie toe met indrukken waar wij alleen maar over kunnen lezen en fantaseren.
    Geniet van deze speciale reis en hou ons een beetje op de hoogte waar mogelijk. We zullen jullie reisverslagen met veel plezier lezen, dat weet ik nu al.
    Blijf in ieder geval gezond en kom terug als jullie waren: gezellig en gastvrij.

Groet, Gerton, Marianne, Mats en Finn

• 12 Januari 2015 - 17:54

Marja:

Lieve Cees en Femmy,

Wel spannend allemaal zeg ! Maar wat een onderneming ! Jullie gaan het zeker redden met z'n twee ! Wij wensen jullie dan ook heel veel plezier op deze reis en geniet van alles om jullie heen ! Pas goed op elkaar ! Dikke knuf van Eric Marja Anouk en Babet ! We horen weer van jullie !