reisverslag 13 - Reisverslag uit George Town, Maleisië van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu reisverslag 13 - Reisverslag uit George Town, Maleisië van ceesenfemmydownunder - WaarBenJij.nu

reisverslag 13

Door: cees

24 Januari 2015 | Maleisië, George Town

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op de verslagen, zij zijn meestal wat lang en dat komt natuurlijk door mijn manier van schrijven.

Reisverslag 13

Hallo, familie, vrienden en kennissen,
Vandaag dus naar Batu Ferringghi, Het wordt een lange bustocht van iets meer dan een uur over een nogal bochtige weg langs de mooiere gedeelten van Penang. De bus zit helemaal vol en naast mij komt naar later blijkt een Franse vrouw te zitten. We praten wat en zij gaat ook naar het mooiste strand van Penang. Het strand valt wat tegen en is niet breed en ook een beetje rommelig en niet helemaal schoon, wij zijn al wat mooier gewend op onze reizen. Gelukkig vinden we een lekker plekje in de schaduw onder een grote boom waar we kokosmelk nuttigen want van een flinke wandeling over het mulle zand krijg je dorst. Het Franse echtpaar met een dochtertje van twee komen we ook weer tegen en we praten nog wat , niet over de gebeurtenissen in Parijs waar ze wonen , want zij zijn van Algerijnse en Marokkaanse komaf en dan moet je toch wat voorzichtiger zijn.
We komen hier ook voor het eten want de avondmarkt die om 18.30 begint is ons aanbevolen om te bezoeken. Het was echt de moeite waard en het systeem dat ze hier hanteren is erg handig.
Je gaat ergens aan tafel zitten, en loopt vanaf je tafel alle stalletjes af en besteld verschillende hapjes bij verschillende stalletjes die het allemaal naar je tafel komen brengen en dan betaal je.
Een wat rustige dag voor ons en we stappen op de bus terug, waar we prompt iets te vroeg eruit stappen. Eventjes de calorieën verteren met een fikse wandeling en morgen weer een nieuwe dag.
Morgen bereiden we ons voor op de weg naar Kuala Lumpur en dinsdag naar Auckland waar ons avontuur eigenlijk echt begint! Een maand in een camper, links rijdend en hier zijn we geen van tweeen ooit geweest.

Groetjes Femmy & Cees

• 24 Januari 2015 - 16:48

Roelie:

Geweldig allemaal ,wat genieten jullie ervan .Prachtige avonturen en wat een super reis .Nu dus richting Auckland ,dat is vast ook heel mooi en ik hoop dat jullie veel kangoeroes zien .heel veel plezier nog en wees voorzichtig .
    Groetjes Roelie .

• 24 Januari 2015 - 20:51

Trijnie Kuiper:

geweldig bofkonten zijn jullie,
    ik geniet erg van jullie verslagen ,die jullie steeds maar weer voor ons maken
    zo kunnen we met jullie meereizen,, en van jullie belevenissen meegenieten,
    wens jullie nog heel veel mooie belevenissen ,en een goede reis verder
    gr Bart en Trijnie

• 25 Januari 2015 - 14:13

Sylvia:

Hey hoi, prachtige verhalen, makkelijk leesbaar maar van mij mogen er iets meer foto's bij. Het is ook fijn om jullie glunderende gezichten te zien.
    Nog heel veel plezier en we kijken alweer uit naar het volgende reisverslag.
    XX Sylvia

heel veel plezier en doe voorzichtig
    dikke knuffels van ons

• 26 Januari 2015 - 16:05

Judith:

wat een prachtige reis maken jullie toch. !
    rij voorzichtig aan de 'verkeerde 'kant van de weg en geniet
    x Wilfred en Judith

• 26 Januari 2015 - 16:55

Roelie:

Sorry even een foutje de kangoeroes duurt nog even ,jullie gaan eerst natuurlijk naar Nieuw Zeeland .Ik weet niet of ze daar ook zijn we horen het wel .groetjes !!,